Zit je bij deze koop aan iets vast? lees beschrijving

ik wil deze koop doen:http://www.tele2.nl/mobiel/prepaid/samsung/samsung-galaxy-gio.html?cmpid=nl.prepaidplus.2012-01-09.s.tr.cpc.nbtoestellen.1.r.mp&kwd_id=12932-1957F49C-6262-4F4D-80CF-E35CA1AB1FEFS12718025589&gclid=CODRpruEgLECFQWC3godJmiv9g het is een samsung galaxy gio bij tele2 voor 110 euro en je krijgt er 20 gratis beltegoed bij maar zit je bij dat beltegoed niet meteen vast aan een tele2 prepaid?
en weet iemand waar je nog goedkoper de samsung galaxy gio kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het enige waar je aan vast zit is inderdaad de provider.
En dan is het net waar je voor kiest.
110,- is zeker niet te duur voor dat toestel.
Ik heb hetzelfde toestel nu net een jaar en heb er absoluut geen spijt van.
Wil je je wat meer verdiepen in dat toestel dan heb je hier nog wat leesvoer;

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457001/0

Ik heb de mijne bij de gluurshop vandaan.
Toedertijd was hij natuurlijk wel iets duurder, maar dat is over zo mee.