Hoe zet ik mijn internet aan met mijn HTC HD2?

Hallo allemaal,

Ik heb nu al 2 weken een Internetabonnement van de provider: Ben. Toch kan ik mijn internet niet werkende krijgen. Ik heb op internet al gezocht en vanalles geprobeerd maar niets lukt.
Als ik bijvoorbeeld internet open dan komt er een melding: 'Kan geen verbinding maken. Kan door onbekende oorzaak geen verbinding maken. Tik op instellingen om de verbindingsinstellingen te controleren en zonodig te wijzigen. Als het probleem zich blijft voordoen, moet u uw mobiele apparaat opnieuw instellen op de beginwaarden zoals beschreven in de documentatie van de fabrikant en kun u het opnieuw probieren.'

Ik heb een htc hd2. Heeft iemand hetzelfde probleem? Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik ga vlak voor de deadline nog proberen te helpen :)
Is het niet mogelijk om via de Ben website de juiste instellingen naar je toe te laten sms'en? Toen ik mijn nieuwe toestel wilde gebruiken met mijn vodafone abonnement moest ik eerst via de website om een sms vragen. Die kwam, ik tikte op OK, en het internet werkte.
Misschien heb je de juiste servers al handmatig ingesteld, maar wie weet staat er toch een spelfoutje in.