Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verbeter ik iphone 4s batterij?

ik heb veel over gehoord over de iphone 4s dat hij snel leeg gaat. Er staat nu ios 5.1.1 op en ik merk dat hij best snel leeg gaat. heb hem 30 min gebruikt beetje in settings gewijzigd om batterij te verbeteren en 1 minuutje een spelletje gespeeld. heb ook 2.22 uur op stand -by gehad en staat nu op 97 procent. hoe verbeter ik de batterij?? locatieservices staan uit. wifi staat uit. bluetooth staat uit . push staat uit. aantal berichtgeving staat uit. helderheid is bijna laagst. en heb instellingen hersteld. wat kan ik nog meer doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
nu al 96%

Toegevoegd na 2 minuten:
heb wel wat gehoord over een herstel op itunes maar ik weet niet of dat werkelijk helpt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt de batterij niet verbeteren. Wel kun je er voor zorgen dat hij langer mee gaat door je lichtsterkte aan te passen oid. Ook zijn er app's (baterij) die je verbruik in de gaten houden en je tips geven om je baterij langer mee te laten gaan. 2e batterij erbij zou ook een optie kunnen zijn, maar je batterij verbeteren gaat helaas niet ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Sorry, gaf per ongeluk een min en dat was niet de bedoeling. Maar een 2e batterij? Waar stop je die in dan als de Iphone m nodig heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi geeft niet, ik ben ze al gewend :p Ik bedoel eigenlijk een externe batterij die je dmv een kabel aan kunt sluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihi, idd ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding