kan ik als ik een abbo van 2 jaar op mijn blackberry heb van t-mobile overstappen naar een HTC ?

ik heb een blackberry met een 2jaar abbo. ik heb mijn blackberry curve 8530 al sinds 26 april 2011. ik wil graag een ander toestel maar heb geen idee of dit kan.?

Toegevoegd na 58 seconden:
ik wil naar het toestel HTC wildfire s wit overstappen kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ja maar dan moet je waarschijnlijk een deel voor de telefoon betalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- het zou kunnen als je de Wildfire S simlockvrij koopt - prijzen v/a plm € 170
- er zijn aanbieders die toestaan voor plm €70 je contract af te kopen ( als ie al een tijdje loopt en in jouw geval is dat zo ) en dat je dan een ander toestel neemt maar dat dan ook wederom een 2 jarig contract tot stand komt. Kijk of dat misschien interssant is voor je. Succes
11 jaar geleden
Ja dat kan, of dat geheel kostenloos gaat dat denk ik niet.
U heeft immers een contract.
U kunt altijd naast uw bestaande abo natuurlijk overwegen om een tweede abo te nemen of het toestel los te kopen.
De eerste is natuurlijk het minst briljante, daar dit natuurlijk extra veel kosten met zich meebrengt.

Als je toch gebrand bent op dit toestel dan kun je mischien als alternatief marktplaats afstruinen?
Of jou BB ter ruiling aanbieden op die zelfde marktplaats.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij tmobile betaal je 70 euro voor een early renewal. Dan gaat je contract die je nu hebt, na einddatum met nog 1 of 2 jaar in, ligt aan het type toestel en abonnement wat je neemt per 2013. Besef wel dat je dan tot 2013 een contract heb en dan gaat er na die datum automatisch weer 1 of 2 jaar in.

Toegevoegd na 48 seconden:
uiteraard krijg je dan wel alvast je toestel die je wilt hebben waarje een bezorgafspaak voor kunt maken.