ik heb een Samsung galaxy y maar als ik geld heb opgewaardeerd is het er binnen een half uurtje al weer bijna af zonder dat ik iets doe. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Gebruik je geen databundel voor mobiel internet?

Kijk of 3g (mobiel internet) aanstaat.

Als je geen aparte bundel hebt voor internet, maar er staat wel 3g aan, dan gaat het geld dat je op heb gewaardeerd er af, omdat mobiel internet een stuk duurder is zonder bundel.

ga naar instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken -> vink "pakketgegevens gebruiken" uit.

Of

druk op de zijkant op de knop om je telefoon uit te zetten, even in, tot je een menu ziet verschijnen, en druk op "dataverbindingstand". ALS Het goed is die bij jou ingeschakeld, en die moet je dus uitzetten.

Nu zal je telefoon niet je geld meer opmaken....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je gratis internet of moet je ervoor betalen? Want als het niet gratis is kan het best zijn dat het daardoor komt.