Doet ping het op mijn Blackberry zonder blackberry internet?

Ik heb een KPN abonnement met onbeperkt internet en 150 bel/sms minuten. Nu heb ik een blackberry gekocht en doet whatsapp en internet het gewoon zonder bb internet. Ik durf alleen niet op ping te gaan omdat ik gehoord heb dat dit geld kost als je normaal hebt in plaats van blackberry internet. Kan iemand even zeggen wat ik wel en niet kan met normaal internet op mijn bb? dus ping wel of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kan niet pingen en ook geen gebruik maken van de kaart zolang je geen bb services hebt(bb internet)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ook niet van BlackBerry e-mail. :)
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Owja , gbruik het zelf nooir terwijl ik wel bb onternet heb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus was t vrgete xd dankje voor de correctie