Wat zijn de voor- en nadelen van Telfort? (zie omschrijving)

Ik wil een mobiel bestellen bij Telfort. Mijn oude mobiel heeft T-mobile. Met deze provider ben ik tevreden, alleen is de telefoon die ik wil bijna nergens meer verkrijgbaar en nu zag ik hem dus wél bij Telfort.
Ik sms vrij veel (ong. 150/200 per maand) en bel bijna niet. Is Telfort dan een goede provider voor mij?

En mag je het mobiel, indien deze niet goed is, binnen een bepaalde tijd (gratis) retourneren? Hoe zit dat? (kon het niet vinden)

Alvast bedankt voor de reacties / tips / antwoorden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je bijna niet belt, kan je je belminuten bij telfort zelfs op 0 zetten, maar als je dan gaat bellen betaal je 0,20 euro per minuut.

Met smsjes kan je kiezen tussen 0, 100 of 500 per maand.
In jouw geval dus 500.

Om welk toestel gaat het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die telefoon staat alleen bij de prepaid.
Daar kan je geen sim only abonnement sim in doen.
https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Telefoon-gebruiken/Simlock
Je kan hem natuurlijk wel laten unlocken, wel zou ik dan van tevoren checken of ze dat met deze makkelijk kunnen doen. (in de meeste steden zitten wel een paar winkeltjes die dit kunnen)