Hoe schakel je internet uit op de nokia E5 in het buitenland?

Ik ga binnenkort naar het buitenland, en wil op mijn nokia internet geheel uitschakelen, gezien ik whatsapp heb geïnstalleerd.

Nu kwam ik deze vraag tegen: http://www.goeievraag.nl/vraag/zet-internet-nokia-e5.153790#antwoorden maar ik kan die instellingen niet vinden. Wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op pagina 89 van deze handleiding staat hoe de internetverbinding verbroken kan worden. Menu>internet>web>opties>afsluiten. Als dit niet werkt, staan op bladzijde 176 van dit document de verbindingsinstellingen uitgelegd. Veel succes, want internet in het buitenland is erg duur!