Hoe kan ik internetten op chinese telefoon?

Ik heb dus een chinese telefoon gekocht. De W007.

Prachtig ding, maar nu heb ik een onbeperkt internet abbo van BEN. En ze zeggen dat ze je meteen een sms met internet instellingen sturen voor jouw telefoon. Nu; 7 uur later geen sms nog. Ze kunnen dus denk mijn telefoon herkennen. Hoe kan ik dit oplossen?

De telefoon heeft EDGE en GPRS.

Dankuwel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een Nederlands telefoonnummer? Dan moet dat gewoon kunnen. Kijk even op de site van BEN hoe je internetinstellingen opnieuw kunt aanvragen. Meestal moet je dan een sms'je sturen

Het beste antwoord

Kijk op de Ben site zelf bij help volgensmij en dan even doorzoeken daar staat het ook,
Anders ga je naar de tmobile site(BEN is van tmobile) en zoek je daar op toestel,

Je kan ook internet smsen naar 1200 (of het was 1300) en dan krijg je die sms met instellingen (opnieuw)

Als dit allemaal niet werkt;
Maakt u een nieuw internet profiel aan met de naam; Ben Internet
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: internet.ben

Ik ben zelf ook bezig geweest en heb het na 1,5 uur voor mekaar gekregen:)
Als je een site wilt testen moet je niet google.nl testen, die werkt op sommige telefoons (zoals die van mij) ook zonder internet:s
Veel suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werkt niet... krijg ik sms van BenPrepaid (?):
Service niet beschikbaar. Excuses. Naar 1200 kan ik niet eens wat sturen. En bij die handmatige instellingen moet ik APN invoeren, DNS etc. etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van die sms instellingen is gaar.
Maar als je het handmatig invoert moet je alleen die dingen invullen (zie mijn vorige antwoord) en de rest gewoon leeglaten,
Zo werkte het bij mij temiste:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is mij verder niet gelukt. hier toch 10 punten voor je moeite. ;) Sherlock

Andere antwoorden (1)

Heb je een nederlands telefoonnummer? Dan moet dit gewoon kunnen. Kijk even op de site van BEN hoe je de internetinstell
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gezocht maar kon niets vinden over internet instellingen.