Waar kan ik App World vinden op mijn Blackberry Curve?

Ik heb sinds een paar dagen een Blackberry curve 5820, en ik heb vanochtend mijn Blackberry bundel geactiveerd. Maar ik kan mijn Blackberry App world niet vinden. Weet iemand waar ik die moet vinden?

Ps. Als ik het wil downloaden mislukt het steeds..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Die zou je al moeten hebben als je de telefoon nieuw hebt gekocht omdat je dat niet kan verwijderen uit je telefoon. Als je hem 2e hands hebt gekocht dan zou je misschien je telefoon kunnen rebooten dus dat hij helemaal opnieuw wordt geinstalleert en weer is zoals hij net uit de fabriek kwam. Dan zou je het wel moeten vinden.

Of mischien heb je niet goed gezocht. Als je de eerste letters typt dan vind hij hem misschien ook, typ eens app world terwijl je in het menu bent want de zoekmachine kan hem ook vinden als hij verborgen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eventueel kan die opnieuw download met de browser naar m.BlackBerry.com