blackberry bold 9900 gaat niet meer aan soms, en na uithalen van batterij?

ik heb dit nu al 3x gehad. ook een x gewoon normaal toen deed ik hem uit en ging ie niet meer aan de volgende dag.
als ik bijv mijn simkaart eruit wil halen, moet de batterij eruit. als ik dat doe en er weer in doe, gaat ie niet meer aan.. ook al doe ik hem in de oplader.. hij geeft geen teken van reactie.. ook niet dat knipperlichtje van dat ie oplaad. als ik de batterij dan een half uur eruit haal en laat liggen en dan er weer in doe doet ie het soms weer wel..

heel apart.. weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit weer kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Hallo,

Als eerste zou ik terug gaan de winkel/firma waar je hem gekocht hebt, dan zou ik vragen waarom dit is etc. en als hun je niet verder kunnen helpen zou ik vragen om advies en als ze je wel verder kunnen helpen (spreekt voorzich) dan kun je het toestel gewoon op laten sturen (via hun) naar de makers van het toestel, en dan is het probleem hopelijk verholpen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hallo
het is zowie zo geen blackberrt maar een crackberrt ;)
maar terug naar de winkel gaan