Is het normaal dat mijn iPhone no service zegt met nieuwe simkaart? Abbo gaat morgen in.

Mijn nieuwe tmobile abbo gaat morgen in. Dus ik dacht ik doe de nieuwe simkaart alvast in mijn iPhone. Nou zegt hij no service. Ik kan me ook nog niet aanmelden bij tmobile waarom? Mijn nummer wordt trouwens morgen ook overgezet van tele2 naar tmobile.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als de abbo morgen ingaat, heb je vandaag geen service. Duidelijk zat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het nu al vast proberen op de site, maar ik denk ook morgen pas.
Ja ik had dat ook. Gewoon even tot morgen wachten.