Ik ben het bonnetje kwijt van mijn telefoon. Kan ik hem laten repareren met alleen het garantiebewijs van Samsung?

Ik heb mijn Samsung Galaxy mini gekocht bij de Kijkshop. Kan ik daar heen gaan zonder bon, maar wel met een garantiebewijs van Samsung?
Want de Wifi blijft maar een error geven.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als jij gepind heb bij de aankoop is de afschrijvingsgegevens op papier uit printen al genoeg en moeten ze dat accepteren, een kassabon hebben ze alleen maar nodig als betalingsbewijs om te kunnen zien wanneer en of het wel bij hun gekocht is

Je kunt het proberen en hopen op de coulance van de Kijkshop. Maar op die bon staat wel de datum van aankoop, welke bepalend is voor de garantieduur. In principe kunnen ze weigeren, tenzij er op het garantiebewijs een datum is ingevuld van aankoop. Hoogstwaarschijnlijk staat er iets van: in combinatie met aankoopbon.

Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Samsung. Staat er op dat garantiebewijs een datum? Anders kunnen zij wellicht aan de hand van het serienummer vaststellen wanneer je telefoon geproduceerd is. Als dat ruim binnen de garantieperiode valt, hebben ze in principe geen bon nodig. Dan kan Samsung je direct helpen in plaats van via de Kijkshop. Ik weet in elk geval dat Philips op die manier te werk gaat. Dus misschien Samsung ook.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100