Ik ben het bonnetje kwijt van mijn telefoon. Kan ik hem laten repareren met alleen het garantiebewijs van Samsung?

Ik heb mijn Samsung Galaxy mini gekocht bij de Kijkshop. Kan ik daar heen gaan zonder bon, maar wel met een garantiebewijs van Samsung?
Want de Wifi blijft maar een error geven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Het beste antwoord

Als jij gepind heb bij de aankoop is de afschrijvingsgegevens op papier uit printen al genoeg en moeten ze dat accepteren, een kassabon hebben ze alleen maar nodig als betalingsbewijs om te kunnen zien wanneer en of het wel bij hun gekocht is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het proberen en hopen op de coulance van de Kijkshop. Maar op die bon staat wel de datum van aankoop, welke bepalend is voor de garantieduur. In principe kunnen ze weigeren, tenzij er op het garantiebewijs een datum is ingevuld van aankoop. Hoogstwaarschijnlijk staat er iets van: in combinatie met aankoopbon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb garantiebewijs doorgelezen. Maar er staat niks in over een bon.
Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Samsung. Staat er op dat garantiebewijs een datum? Anders kunnen zij wellicht aan de hand van het serienummer vaststellen wanneer je telefoon geproduceerd is. Als dat ruim binnen de garantieperiode valt, hebben ze in principe geen bon nodig. Dan kan Samsung je direct helpen in plaats van via de Kijkshop.
Ik weet in elk geval dat Philips op die manier te werk gaat. Dus misschien Samsung ook.