ik werd net gebeld door een 315 (begin van een nummer) wat is dat?

meestal begint het met 316 of 06 , ?
En ik ken de nr ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
44.9K
Amadea
11 jaar geleden
Dan was het iemand met een vast nummer uit een andere plaats in Nederland dan waar jij blijkbaar meestal mee telefoneert...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
.eng;$
Amadea
11 jaar geleden
Dat hoeft helemaal niet, het kan ook iemand zijn geweest die per ongeluk een verkeerd nummer had gedraaid!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja is niets engs aan, gewoon een vergissing van iemand.

Het beste antwoord

Op mijn telefoon krijg ik alleen een netnummer+telefoonnummer te zien (zonder landcode als ik en diegene die beld in Nederland is). Dus ik zou zeggen 1 van deze gemeente:
breedenbroek, gendringen, gaanderen, heelweg, netterden, terborg, ulft, voorst gem gendringen, varsselder veldhunten, varsseveld, westendorp, dinxperlo, etten gld, de heurne, megchelen, sinderen, sinderen gem gendringen, silvolde

Als het wel om een landcode zou gaan zou je wel eerst een + of 00 zien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

315 komt uit Delft!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fout!! Delft is +3115....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bah je hebt gelijk
+31 is het landnummer. Wat daarna komt is het netnummer, zonder de 0. Dus bij 050 (omgeving Groningen) wordt dat 3150*******
Kan dat het zijn?
Je kunt opzoeken wie jou gebeld heeft door het nummer hier in te vullen:
http://www.gebeld.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+315 is netnummer van Groningen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas dat is niet correct 050 is Groningen 015 delft ;)
0315 is het netnummer van oa Gaanderen,Ulft,.Breedenbroek.
Zie link voor meer plaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt ook gewoon even terugbellen natuurlijk, dat weet je zzelfs wie het was.