Als je een vaste telefoon koopt op marktplaats, moet je dat dan registreren voor een abonnement ofzo?

Ik wil namelijk een retro telefoon op mijn atelier, zodat klanten me kunnen bellen voor opdrachten

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik neem namelijk aan dat je niet zomaar een telefoon kunt neerzetten op je bureau, en dat je dan de volgende dag al word gebelt... En hoe weet je je nummer dan? Kun je wel 2 vaste lijnen hebben in 1 huis? (mijn huisbaas heeft al een telefoon)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Je kunt een eigen aansluiting aanvragen bij een aanbieder van vaste telefonie. Indien niet aanwezig, zal er eerst een aansluitpunt gemaakt moeten worden.
Als dat er eenmaal is, neem je een abonnement, je krijgt een brief thuis per wanneer dat ingaat en wat je nummer wordt.
Je plugt je telefoon in, en dan kun je bellen en gebeld worden. Het is niet gegarandeerd dat de oude telefoon werkt, trouwens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo oud?
Voor een telefoon heb je een abonnement nodig dan krijg je een nummer om op gebeld te worden. Je kunt niet zo maar elke telefoon tegenwoordig op je abonnement aansluiten.
11 jaar geleden
nee, je hoeft hem niet te registreren. maar je zal wel een abonnement moet afsluiten voor dat hij het werkt.
en ja, er kunnen meerdere telefoons met verschillende nummers op één adres worden aangesloten.