wat is een goede goedkope touchscreen mobiel?

met goedkoop bedoel ik in de honder euro.

geen lg viewty

leeftijdscategorie: 13-16

Toegevoegd na 23 seconden:
bij deze vraag hoef je niet naar de leeftijdscategorie te kijken

Toegevoegd na 19 minuten:
het moet een prepaid zijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De Samsung Star (S5230).
( zie bron voor verschillende Star's)

Je hebt de gewone Samsung Star, de goedkoopste, voor 120 euro!
Dan komt de duurdere: Samsung Star Qwerty (150 euro). Dat betekent gewoon dat er nog een toetsenbord onder zit en je dus zowel touch als toetsenbord op je mobiel hebt zitten.

Het is een super mobiel mag ik wel zeggen. Voor zowel jongen als meid.

Máár zorg wel dat je ook een 'bescherm' hoesje of sok hebt.
De 'sokken' verkopen ze op marktplaats oa wel.
(typ: Samsung Star hoes/ sok)
+ een screen protector, zo krijg je geen krassen op het touchscreen. Wat namelijk met 13/16 jarigen nog wel eens wil gebeuren ;)

Ik heb zelf ook de Star gehad en vind het echt een SUPER mobiel. Absoluut geen problemen mee gehad en voelt licht aan.

Succes met de keuze in iedergeval!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb gehoord dat de LG Cookie wel goed is of de Samsung Star.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk dezee site.
Je zal vast eentje tegen komen.

succes.!

http://www.typhone.nl/prepaid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker een gebruikte Iphone aanschaffen! Beste touchtelefoon die er is!