Hoe kan het dat ik whatsapp niet geinstalleerd krijg op een samsung galaxy gio?

Ik heb al bij market alles afgezocht, maar vind daar geen whatsapp. Ook bij de applicatie 'samsung apps' vind ik hem niet.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ook heb ik nog steeds market en geen play store.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

de market bestaat niet meer, dat heet nu play store.. en hier is hij wel te vinden.. heb hem een aantal dagen geleden zelf nog geïnstalleerd op mijn galaxy note.

Toegevoegd na 5 uur:
misschien kan je de play store op de market vinden, of anders een update voor je telefoon vinden met samsung kies.