Hoe groot is de kans dat T-Mobile de prijzen van mobiel internet gaat verlagen?

KPN is naar buiten gekomen met mobiel internet voor maar 2,50 per maand. Dit verplicht Vodafone en T-Mobile Nederland om de prijzen ook te laten dalen. Ik zit dus te wachten op het moment dat T-Mobile dit gaat doen, maar hoe groot is de kans dat ze dit daadwerkelijk gaan doen?

Ik heb ook allerlei berichten gelezen over de databundels, maar daar is alleen nog maar de grootte van bekend, toch? Geen zaken zoals de prijs e.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Die kans is heel groot, aangezien dat de onbeperkt bundels daalijk niet meer bestaan, dus gaan de prijzen naar beneden, anders begint niemand er meer aan.
Dus even geduld hebben en het gaat helemaal goed komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die kans is ongeveer 80% dus dat kan wel eens gebeuren
ze willen natuurlijk wel klanten houden dus doen hun dat ook.
en dat is alleen in jouw voordeel

ik hoop dat het naar beneden gaat

stefonline