Kan 4g internet op mijn iphone 3gs?

Toegevoegd na 1 minuut:
Aangezien 3g internet niet op de iphone original kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee, nog geen 1 iPhone kan nog omgaan met het 4G-netwerk.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan dit met een update van apple wel?? of moet er een speciaal ontvangertje in ofzo?
Powergen
11 jaar geleden
Moet een ontvanger in zitten en al zou die er in zitten. Is de kans groot dat ie alleen Amerikaanse frequenties kan pakken en nog geen 1 Nederlandse provider heeft 4G opengestelt voor particulieren (zo als jij en ik..)