Ik heb een nieuwe smartphone, maar op mijn oude Nokia 6300 staan nog foto's die ik erg graag wil bewaren. Hoe zet ik deze op mijn laptop?

Niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je kan oude Nokia verbinden met een snoertje met je laptop of anders met bluetooth overzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Bluetooth

2. Aansluiten met een snoertje.

3. De geheugenkaart in de laptop doen (als dat kan, bij sommige kan het)

4. Of je doet het geheugenkaart in een ander toestel die wel een snoertje bevat. (weet niet of jou nokia 'm heeft. )

succes, hopelijk kom je eruit

xx A