hoe herken ik een android mobiel?

Hoe kan je een android mobiel herkenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Android is het systeem dus dat kan je niet altijd aan de buitenkant zien. Je kan het logo natuurlijk herkennen aan het robotachtige poppetje die je ziet in folders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Aan de software, van de buitenkant is dit niet (altijd) te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je heb een groen poppetje die je kan herkennen in folders of in reclames.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de buitenkant herken je het niet maar je hebt wel de 4 android knoppen onderaan van het scherm volgorde weet ik niet maar het de knoppen:
Zoek
Home
Oeps andere vergeten misschien iemand aanvulling
En dit geldt volgens mij alleen bij htc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of het een android store heeft dit is hetzelfde als de appstore voor iphone/ipod touch