Wat te doen als je blackberry op een soort slot gaat?

Mijn Blackberry slaat regelmatig vast (net een soort slot) hij reageert dan nergens meer op.
Als je op wat knopjes drukt, batterij erin en eruit of het apparaat aan en uit zet, dan gaat die meestal wel weer wat doen, maar het is heel vervelend en soms duurt het zo maar een kleine dag voordat er weer beweging in komt!

Toegevoegd na 9 minuten:
Mijn Blackberry is nog een jaar oud!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit is "normaal" voor een blackberry, zelf een bezitter van een torch die dezelfde kuren vertoont na enige tijd.

ligt aan de hoeveelheid bezet geheugen op je telefoon en natuurlijk het aantal active app's.

backup maken, Helemaal leeghalen via Blackberry desktop software en hij is weer eventjes als nieuw.

de bron hieronder heeft op pagina 9 een handleiding over het maken van een backup.

Saludos !