Waar kan ik het beste een iphone 3gs kopen (ivm interessante aanbiedingen/voordelen)..?

Ik sta op het punt een iphone 3gs te kopen en vraag me af of deze overal tegen hetzelfde tarief (aanschaf & abonnement) aangeboden wordt of dat ik ergens van voordeel kan profiteren?
In mijn korte zoektocht kom ik overal dezelfde bedragen tegen + de apple black friday actie (van vandaag) bevat helaas geen iphones.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

In Nederland heeft T-Mobile het alleenrecht op verkoop van de Iphone. Je moet daarbij een abonnement afsluiten.
Er wordt verder niet gestunt met de Iphone, het maakt niet uit waar je dat abonnement afsluit.
Als je een Iphone wilt hebben zonder abonnement en zonder vaste provider, en zonder het ding te moeten hacken, dan moet je die gaan halen in België, daar worden ze officieel simlockvrij verkocht. Maar de voorraden daar worden kunstmatig laag gehouden, dus dat is even zoeken. Je kunt daar een Iphone 3GS 16GB voor 675 euro kopen.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De iPhone is sim-lock vrij te krijgen bij t for telecom…
AWM
14 jaar geleden
Ik denk dan onder de toonbank. Want op hun website staat ie niet. En Apple en T-Mobile vinden dat trouwens niet goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
t for telecom haalt ze rechtstreeks uit Engeland. En ik heb ze vandaag zelf zien liggen in de winkel bij t for telecom...
AWM
14 jaar geleden
Oké, wat 'durven' ze ervoor te vragen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het goed heb gezien kost die los 790 euro en i.c.m. een abonnement 260 euro...
AWM
14 jaar geleden
Oei, wel duur. Een ritje naar Antwerpen is dan ook een optie.
AWM
14 jaar geleden
Bij de Mediamarkt in Gent kosten ze trouwens 615 euro.
Unlocked en officieel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Iphone3GS: Denk je nu echt dat Brussel het toe staat dat T-mobile een monopolypositie kan creëeren in Europa. En Gent ligt overigens in Belgie...

Andere antwoorden (5)

Kost minimaal29.95 permaand kan alleen bij tmobile 100euro voor 16gb en 200 voor 32gb je kan ook op ebay kijken en dan een abbo nemen met umts 3G .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De iPhone is sinds enkele dagen ook sim-lock vrij bij 't for telecom' te krijgen. Met ieder willekeurige provider vanaf 260 euro...

En morgen (zaterdag) hebben ze zelfs een speciale actiedag voor de iPhone...

Toegevoegd na 1 uur:
En zie dat die bij de GSM markt in Arnhem gratis is i.c.m. Vodafone 300...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Toch vreemd dat er helemaal niets over staat op hun website. Er staat zelfs geen enkele Iphone op!
Volgens mij is er hier echt sprake van 'onder de toonbank' als jouw verhaal klopt, en daar twijfel ik niet aan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat ze pas vanaf 1 oktober ofzo officieel de verkoop in gaan. Maar dat ze gewoon te vroeg in de winkel zijn gelegd? Of het is echt een lokale stunt van de plaatselijke ondernemer van t for telecom. Want dit is wel een franchise vestiging die recht tegenover de T-mobile winkel ligt...
Vodafone 600 min of 300 sms € 22.25 pm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is gewoon met de iPhone...
T-Mobile heeft geen alleenrecht meer op de Iphone, de reden (gevraagd in de winkel) dat Hi hem niet heeft is 'Omdat m'n baas het geen leuk toestel vond').
Nogal knullig... Mja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
549 bij PHONE STORE in Nieuwegein. Eerlijk en betrouwbaar adres, en ze adverteren vooral op marktplaats.