Hoe kan ik me afmelden bij ringfy.nl?

Ik heb op mijn tel. per ongeluk op een verkeerde knop gedrukt denk ik. Ik keek bij ringtonen en opeens kreeg ik sms dat ze elke week 5 euro afschrijven voor ringtones!!!De eerste 5 zijn al afgeschreven! Ik heb gemaild maar er staat geen tel.nr….wat moet ik doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook mijn probleem. Ik kan hun site ook niet bereiken.
Er moet een mogelijkheid zijn, zoals STOP met een code e.d. er achter, om je abo af te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben je sms'jes ook geen code als je ze ontvangt!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, er zijn geen codes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je klikt op een reklamebanner en er wordt direct een abo voor je afgesloten. Deze SMS heb ik ontvangen: Gratis bericht: je gebruikt abonnement Ringfy, kosten zijn E5,00/Week, 5/Credits. Ga naar nl.ringfy.mobi Info: payinfo.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof er geen barst van dat je met 1x verkeerd klikken aan een abo vast zit. Je hebt vast ook iets met de eerste info gedaan ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contact opgenomen met eigen mobiele provider. Doorverwezen naar een site voor blokades van betaalde sms diensten. Alle stappen doorlopen op deze site en is alles in orde weer. Binnen 2 uur is je mobiele nummer geblokkeerd voor ALLE betaalde sms-diensten. Ga voor meer informatie naar www.smsdienstenfilter.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Bekes, dat stond dus ook in de link van mijn antwoord toch?

Antwoorden (2)

Zomaar een keer een verkeerde (!) knop indrukken en verder helemaal niets doen? Dat geloof ik niet.

Kijk eens of je met de informatie in deze link wat kunt beginnen: http://financieel.infonu.nl/diversen/39907-een-sms-abonnement-stoppen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je de volgende informatie geven:
U heeft gratis toegang tot onze Sites. Voor de MID service dient u te zijn geregistreerd als rekeninghouder en voor het gebruik van de MID service betaalt u een vergoeding overeenkomstig de geldende tarieven van de Aanbieder, via uw eigen telefoonfactuur van uw mobiele netwerk aanbieder indien u een abonnement heeft of wordt deze vergoeding van uw beltegoed afgeboekt. Afzonderlijke vergoedingen voor tekstberichten van uw mobiele netwerk aanbieder zijn van toepassing. In het gratis welkomstbericht van de Aanbieder treft u informatie aan over de vergoedingen, te betalen aan de Aanbieder, en de frequentie van de Service. Alle vergoedingen, met inbegrip van vergoedingen voor bestaande abonnementen, kunnen worden gewijzigd na een kennisgeving van de Aanbieder. De Aanbieder zal u tijdig in kennis stellen van een dergelijke wijziging. Indien u de nieuwe vergoedingen niet accepteert (die nimmer met terugwerkende kracht van toepassing zullen zijn), kunt u uw abonnement en/of uw relatie met de Provider met onmiddellijke ingang opzeggen. Op de facturering door een derde partij zijn de betalingsvoorwaarden van deze derde partij van toepassing. U betaalt of vergoedt aan de Aanbieder alle nationale en lokale of overige belastingen (met uitzondering van de belasting gebaseerd op de nettowinst van de Aanbieder) met inbegrip van, maar niet beperkt tot omzetbelasting, gebruiksgerelateerde eigendomsbelasting en kansspelbelasting of eventuele andere heffingen in plaats daarvan, welke belastingen zijn gebaseerd op de kosten verschuldigd voor het gebruik van de Service, ongeacht of die belasting nu of in de toekomst wordt opgelegd door internationale, Europese, nationale of lokale autoriteiten of door een andere instantie of instanties met de bevoegdheid om belasting te heffen.

De van toepassing zijnde vergoedingen en tarieven worden kenbaar gemaakt via de Service en op de Sites. Voor het gebruik van de MID-Service betaalt u een vergoeding overeenkomstig de geldende tarieven van de Aanbieder, via uw eigen telefoonfactuur van uw mobiele netwerk aanbieder indien u een abonnement heeft of wordt deze vergoeding van uw beltegoed afgeboekt. Indien u om welke reden dan ook de Service wilt opzeggen kan geen restitutie plaatshebben van reeds betaalde vergoedingen, tenzij de overeenkomst uitdrukkelijk in deze mogelijkheid voorziet. Afzonderlijke vergoedingen voor tekstberichten van uw mobiele netwerk aanbieder zijn van toepassing.