Ik heb een Htc S740 maar ik ben het wachtwoord kwijt. hoe moet ik hem nu unlocken?

ik heb een htc S740 maar die wil ik graag verkopen hoe kan ik er nu weer bij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

zet je telefoon uit en weer aan en houd de volumedown en de uitknop tegelijk ingedrukt dan kom je in een bootloader selecteer recovery daarna selecteer data factory reset klik dan op yes en ben je klaar druk op reboot system
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar dit lukt niet. als ik die doe krijg ik de tekst

ROSE100
SPL-1.54.000
MicroP-Rose (LED) v10
MicroP-Rose (KEY) v5
PCBID 0x80
RID 0X0

Serial