hoeveel mb is een tweet hyves etc.?

ik heb een abonnement van 200MB
1. graag wil ik weten hoeveel MB een normale tekst tweet is van ong. 100 tekens?
2. ook hoeveel mb het is om een bericht of foto te sturen op tumblr.?
3. hoeveel mb whatsapp?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een tweetje en een whatsapp berichtje zijn beiden ongeveer 0,01MB.
Als je via de app een foto verstuurt met tumblr dan ben je daar ongeveer 0,20MB aan kwijt, met een normale tekst op tumblr zal je maar rond de 0,05MB zitten.

Ik kan je aanraden om via je persoonlijke pagina van je provider om in het begin elke dag te bekijken hoeveel je die dag verbruikt hebt, en zelf een beetje te spelen met 'wat als ik dit en dit doe op een dag, hoeveel verbruik ik dan precies'.

Ook kan je het best naar WIFI overschakelen als je dat in je buurt hebt, zeker als je erachter komt dat je met 200MB te weinig zal hebben.