Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik met mijn samsung chat 335 op wifi verbinding ziggo52719 wil lukt 't niet iemand tips??

als ik met mijn samsung chat 335 op wifi wil met ziggo52719 lukt het niet ik weet wachtwoord en alles wel ik verbind ook wel maar, dan kan ik niet op internet dan komt er te staan"Netwerkfout" help me

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
714

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat de router zelf geen goede verbinding heeft met internet. Vaak kan je dat al verhelpen door de stekker uit het stopcontact te halen, 10 seconden wachten en hem er weer in te doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hebben andere apparaten, bijv je laptop.. Wel internet via deze verbinding? In dat geval zal het bovenstaande niet helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja leptop's en zo wel m'n broertje kan ook gewoon op internet met zijn mobiel maar ik niet......
ik dacht zelf dat het aan mijn mobiel licht. maar dat wist ik niet zeker ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste, Krijgen jullie op andere WIFi-netwerken wel gewoon verbinding, of ook niet? Met vriendelijke groeten, Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding