Ik heb mijn mobiel abonnement verlengt maar waar zie ik wanneer die is ingegaan?

Ik heb vandaag mijn abonnement verlengt bij hi. Het enige verschil met mijn oude was dat er nu 250 mb internet bij zit. Ik hoefde geen nieuwe simkaart en hij zou binnen 48 uur ingaan maar hoe weet ik nou wanneer hij is ingegaan? En nog een vraagje ik heb een samsung galaxy ace maar waar kan ik zien hoeveel mb ik heb verbruikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

www.hi.nl

Maak op die website een gratis account aan. Deze is gekoppeld aan je telefoon.

Hier kun je dagelijks het verbruik van je telefoon bekijken.

Het aantal belminuten
sms berichten
mb's.

Veel succes!

ps: Hier staat ook of je nieuwe abo al is ingegaan!