is er voor Blackberry Curve 8900 een nederlandstalig pakket?

ik kan zowat alle talen instellen behalve nederlands, dus nu moet ik het met engels doen!
kan/is er geen optie om nederlands te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is de Nederlandse taal dan niet op je toeste geinstalleerd.
Om dit op te lossen dien je van www.blackBerry.com eerst de Desktop manager op je PC te installeren. Daarna kan je vanaf: http://us.blackberry.com/support/downloads/download_sites.jsp De laatste software versie downloaden van een Nederlandse operator voor je telefoon.
Overigens maakt het niet uit van welke provider je de software versie download zolang je maar een versie download die Multi-language is. Mocht na installatie er van Nederlands nog niet bij de opties staan dan zou ik even in de Desktop manager bij componentenbeheer de taalpack installeren.