Waar kan ik bij KPN mijn geld terug vragen?

Hallo,

Sinds 4 dagen geleden is er 4 keer 10 euro afgeschreven. Iedere dag 10 euro.
Het gaat om mobiel opwaarderen, en dat terwijl ik daar geen eens lid van ben!
En het is wel mijn telefoonnummer en rekeningnummer op het afschrift. En ik heb nooit iets besteld.

Hoe haal ik mijn geld nu nog terug, want bij KPN zeggen ze dat je rekening eerst geverifiërd moet worden, en dat heb ik ook nooit gedaan.

Wie o wie helpt me?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan de Klantenservice je niet helpen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bliets, Nee die verschuilen zich achter het feit dat de rekening geverifiërd moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@cathje8 geeft niet, maar ik heb geen abbonement. Het haar om prepaid. En ik zal het proberen, maar wat als ze zich achter dit feit blijven verschuilen?
Een rekening kan toch niet zomaar geverivieerd worden? Dat schept ook mijn verbazing...

Het beste antwoord

Vorige week heeft kpn bij mij hh afgeschreven. Ik heb hen niet eens gebeld, via internetbankieren heb ik het terug laten boeken met als opgaaf van reden dat t dubbel was afgeboekt. Probeer knp maar eens te overtuigen of tot rede te brengen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Naar je bank bellen, die kunnen je daar als het goed is meer over vertellen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het goed begrijp heb je wel een abonnement bij KPN. Dan is het wel raar dat er 4 keer 10 euro voor
prepaid bellen is afgeschreven. Als je geen prepaid abonnement hebt mogen ze ook niets daarvoor afschrijven. Mijn advies is om het terug te laten storten. Bel je bank en laat het storneren. Als het met automatische incasso is gedaan kan dat. Terugboeken kan tot 8 weken na afschrijving. Vraag even aan je bank wat voor incasso het is geweest. Want een eenmalige incasso kan niet gestorneerd worden. Een lopende machtiging wel. Ik zou ook per brief een officiële klacht indienen bij de KPN. Doe dit per aangetekende brief want KPN heeft er nogal een handje in om te beweren dat ze nooit een brief hebben ontvangen… Ik heb al heel wat ervaring met hun opgedaan…