Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer is Draw Something ook te spelen op telefoons met Bada?

Ik heb een Wave S8500 en ik zit te wachten op Draw Something in de app-store, maar het komt maar niet... Weet iemand wanneer het voor de Bada-ers speelbaar is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
597
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen Google Play?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch voor Android?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een Samsung telefoon, vandaar mijn vraag. Ik ken jouw mobiel verder niet :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas loopt Bada op zijn einde, de ontwikkelingskosten voor een bijna afgeschreven besturing zijn eenmaal te hoog! Mm advies, stap zsm over naar een android telefoon met bijpassende beeldscherm (check van tevoren of ie geupdate kan worden. succes!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, Draw Something ondersteund het besturingssysteem Bada niet.

Draw Something is op dit moment alleen beschikbaar voor Android telefoons (die aan de minimale eisen voldoen) en voor iOS apparaten. Wanneer er genoeg animo voor WP is zal die ook ontwikkeld worden voor Windows Phone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het meestal ook van internet halen,maar ik denk niet dat die beschikbaar zou zijn in de android market.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding