Wanneer is Draw Something ook te spelen op telefoons met Bada?

Ik heb een Wave S8500 en ik zit te wachten op Draw Something in de app-store, maar het komt maar niet... Weet iemand wanneer het voor de Bada-ers speelbaar is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen Google Play?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is toch voor Android?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een Samsung telefoon, vandaar mijn vraag. Ik ken jouw mobiel verder niet :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas loopt Bada op zijn einde, de ontwikkelingskosten voor een bijna afgeschreven besturing zijn eenmaal te hoog! Mm advies, stap zsm over naar een android telefoon met bijpassende beeldscherm (check van tevoren of ie geupdate kan worden. succes!

Het beste antwoord

Nee, Draw Something ondersteund het besturingssysteem Bada niet.

Draw Something is op dit moment alleen beschikbaar voor Android telefoons (die aan de minimale eisen voldoen) en voor iOS apparaten. Wanneer er genoeg animo voor WP is zal die ook ontwikkeld worden voor Windows Phone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan het meestal ook van internet halen,maar ik denk niet dat die beschikbaar zou zijn in de android market.