wattsap hoe krijg ik die binnen?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik krijg alleen n app binnen als ik het mobiel ontgrendel,ik moet die toch ook zo binnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Amadea
12 jaar geleden
Door een deur die op slot zit kunnen toch ook geen mensen naar binnen lopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke telefoon heb je eigenlijk??? wel zo handig om antwoord te geven..

Het beste antwoord

Het hoort wel binnen te komen. Ook als de telefoon niet ontgrendelt is. Maar mijn W'app doet het bij mij vaak ook niet goed. Volgens mij een probleem bij het programma en niet aan u telefoon.

Gr, goatt (samsung galaxy s1)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet wattsap kopen of je moet een abonoment aanschafen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dmv de optie push berichten aan te zetten voor de Whatsapp app. 1. via je telefoon opties, of 2. via je app opties. Ligt er aan welke telefoon je hebt.