BLACKBERRY Curve 8520
SAMSUNG B7610 Omnia Pro
Samsung i620
Samsung Omnia QWERTY B7610
Prada II
Samsung Star Qwerty B3410
HTC TyTN2
Nokia E71
Samsung I780

Google maar eens op: 'telefoon qwerty'

Toegevoegd na 24 seconden:
Zijn er vast nog veel meer ;-)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op de Samsung Star, hele fijne telefoon! Het qwerty toetsenbord zit in het touchscreen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HTC is hier naar mijn mening al een tijd goed mee bezig. Ze bieden een aantal modellen met uitschuifbare QWERTY toetsenborden, soms (maar niet altijd) in combinatie met een touchscreen.

Op onderstaande link zie je een overzicht van hun producten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de Iphone zit ook een qwerty toetsenbord. In het touchscreen, dus niet uitklapbaar.