Wat kan wel en wat niet op de Samsung Chat 335?

Ik heb een Samsung Chat 335 gekocht, maar hoor dat daar geen WhatsApp op kan. Ik heb begrepen dat er wel PingChat en Samsung Chat op kan. Kan iemand dit bevestigen, of andere tips geven? Ik contact namelijk het meeste met mensen die ook een Samsung telefoon hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je mobieltje draait waarschijnlijk niet op android, dus dan kan je niet Whatsappen. Ook betwijfel ik of er pingchat op je Samsung Chat kan, want de pingchat is alleen geschikt voor toestellen die draaien op Android, Iphone(Apple) & Blackberry. Je kunt het wel even proberen! Veel succes :)

Verder staan hier alle specificaties http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/Samsung/Chat-335-S3350/specificaties