Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zijn er in NL zo weinig clamshell telefoons?

In het verleden lange tijd met veel plezier verschillende clamshell telefoons gehad. Nu na verschillende smartphones ben ik er een beetje op uit gekeken en wil terug naar de ouderwetse simpele telefoon. Vanwege het relatief grote scherm en toetsen op een kleine telefoon zocht ik naar een slide of clamshell. Tot mijn verbazing zijn er niet zoveel verkrijgbaar.

Als ik kijk naar recente films en series lijken ze in de VS nog uitgebreid in gebruik. Ik zag ze ook veelvuldig tijdens mijn laatste tocht drie jaar terug. Waarom is dat in NL niet zo?
En wie kan mij een clamshell aanbevelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik kan je de samsung e900 aanbevelen, uitschuif telefoon. Ik heb die van mij al sinds 2006 en hij doet het nog steeds goed, zelfs de batterij (is nog steeds de eerste) doet het nog steeds 5 dagen.

Hij is regelmatig gevallen en zelfs in de plee gedonderd. Goede kwaliteit, wat mij betreft. Ik heb nu een smartfone, die was kapot na een half jaar en liep veel vast. :-S

Maar ik moet eerlijk toegeven, ik weet niet of dit toestel nog leverbaar is.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding