waar kan ik een goedkope ipod kopen?

hoe ddur ongeveer ?

Toegevoegd na 2 minuten:
hoe duur ongeveer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

de prijs van een eerste hands ipod is overal hetzelfde.
je zou even op marktplaats kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ipods zijn dure mp3 spelers. de goedkoopste is de shuffle

http://dixons.nl/artikel/7125268c1267/Apple_iPod_shuffle_MC749NF_A_2_GB_MP-speler_oranje

de goedkoopste met scherm

http://dixons.nl/artikel/7125280c1269/Apple_iPod_nano_MC694ZD_A_16_GB_MP3-speler_grafiet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou kijken op marktplaats waar je zelf kan zoek voor en prijs. Je kunt bv tussen de 50 en 100 euro zoeken of tussen de 100 en 150. Kijk wel of het een beetje betrouwbaar is en haal de ipod het liefst zelf op zodat je zeker weet dat ie het doet!
Je kunt anders ook op www.kieskeurig.nl kijken voor de goedkoopste ipod toch maar die ligt waarschijn boven de 100/135 euro!

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor de foute in mijn antwoord. Ik ben een beetje moe en in combinatie met mijn ipod toetsen bord lukt het helemaal niet. :)
Bij de mediamarkt is regelmatig ipodmania. Dan zijn er verschillende ipods afgeprijsd. Dus ik zou zeggen hou dat in de gaten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ipods normaal verschillen ongeveer van €50 (ipod shuffle) tot €300 (ipod touch).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar bij de ipodmania zijn ze idd flink afgeprijsd (afhankelijk van het model) bij de duurste heb je dan ca. €50 voordeel
Bol.com heeft ze een tienthe goedkoper dan op de apple website