Kan je op je mobiel een internet abonnement nemen, maar tegelijkertijd wel prepaid houden?

Ik sms en bel niet veel, maar ik wil wel heel graag internetten. Is het mogelijk om mijn prepaid te houden en alleen voor internet een abonnement te nemen. dus dat ik prepaid & abbo heb?
x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je kan beter een Simpel abonnement nemen. Neem zo laag mogelijk abo kosten. Bijv. van 10 euro pm. En daarnaast internet voor maar 7,50. Heb ik ook, ben al bijna 2 jaar klant en hartstikke content. M'n factuur liep zelfs in het buitenland niet hoger dan 50 euro. Voor pp betaal je echt veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee dat is niet mogelijk
omdat je sim altijd een 06 nummer heeft
tele 2 speelt daar nu op in
wellicht iets voor je ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gast.. Snap jij de vraag wel tuurlijk kan het. Kijk bij t mobile je hebt voor 10 euro internet per maand (prepaid) en je belt en smst prepaid bonus sms heet het
capthavoc
12 jaar geleden
tja maar daar valt je internet dus ook onder
je kan dus niet abbo internet en prepaid bellem sms mengen
je zult elke keer toch je hele prepaid moeten upgraden
en dus zit er ook een limiet aan je internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal niet je .... Gast
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja gast
Blyk blox raad ik je op dit moment aan. 200 mb internet voor maar 9.50 voor 1 maand. Je kan natuurlijk ook meer. De actie loopt nu tot juni ergens. Ik heb het zelf ook en ik heb niks te klagen. Of wachten totdat het tij keert en internet weer goedkoper wordt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit bij vodafone. Eerst had ik alleen prepaid en een half jaar gratis internet. Daarna kon ik kiezen om geen internet meer te hebben of 10 euro per maand te betalen voor internet. Ik heb verder nog gewoon prepaid beltegoed. Dus het kan wel degelijk, alleen ik weet niet of het bij andere providers kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij t-mobile kan het ook, heb er zelf geen ervaring mee, maar ik wil dit ook en zag het dus op de site staan.