Is er een inzamelpunt voor simkaarten? Hoort het misschien bij chemisch afval?

Of gooi ik het gewoon bij het afval?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K

Antwoorden (1)

Je mag je simkaart gewoon bij het afval gooien :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet om een telefoon maar om een simkaartje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een SIMkaart bestaat uit een klein stukje plastic en bevat verder een chip die uit silicium bestaat, contactvlakken van een metaallegering met een dun laagje goud.
Geen van deze stoffen kun je beschouwen als een groot gevaar voor het milieu, je kan ze dus inderdaad gewoon in de restafvalbak gooien. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Kafka. Een stukje PVC, wat koper, en een beetje silicium, nou nou. +1 Niels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie je het voor je? Je gaat met je simkaart naar een professioneel bedrijf met de vraag of ze hem voor je willen vernietigen. Ik denk dat de receptioniste hem in de vuilnisbak gooit zodra je de deur uit bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Jove wat heb jij een leuke foto als avatar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Wil je iets van me drinken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ;)