ja hoor je gaat gewoon in het begin naar dat tasje market staat er onder open je die kan je zoeken doe je hyves gratis hyves donwloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja. Wifi is altijd genoeg om internet te gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, Wifi is genoeg om op Hyves te kunnen gaan.

Ik denk dat je een beetje een verwarring maakt tussen wifi en een internet bundel.

Wifi zit tegenwoordig op elke nieuwe smartphone, wifi wordt ook wel een draadloze verbinding genoemd. Jouw router zend eend draadloze internetverbinding uit oftewel wifi. Nu heb je tegenwoordig niet alleen maar wifi thuis of op school maar meestal vaak ook op openbare plekken (niet overal!).

Bij een internet bundel heb je overal waar je bent internet verbinding, dit werkt niet zoals met wifi over je router, bij een internet bundel wordt het internet geregeld en geleverd door je mobiele provider.

Een internet bundel heb je meestal in mate van 100 mb, 200 mb of zelfs 1GB, vroeger had je ook nog onbeperkt maar dat is tegenwoordig niet meer (vanwege de vele inkomsten die mobiele providers misliepen)