Wie weet een goede provider?

hooi,

Ik heb nu een provider van Vodafone; Blyk.
Maar die verandert, en dus kan ik niet meer gratis naar mijn vriendinnen en vrienden niet meer sms'en, dat vind ik heel vervelend. Ik kreeg voor 10,- 3 maanden, 3000 gratis sms'jes en die heb ik ook hard nodig, omdat ik veel sms. weet iemand nog een goedkope provider, waar mee ik voor weinig geld kan sms'en? Een abonnement zit er niet in. Alvast bedankt! Groetjes, Jessica.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het antwoord is simpel en daarmee bedoel ik de provider SIMPEL. Je ziet de reclame wel eens op de voetbalshirts van FC UTRECHT. Het volgende is te lezen op de website GOEDKOOP SMSEN (zie bron).

Simpel bied het goedkoopste abonnement aan waar mee je kunt sms’en slechts 2 cent per sms! Het is niet alleen het goedkoopste abonnement van Nederland maar ook nog het voordeligst.

Bij simpel kun je al een abonnement afsluiten vanaf € 2,50 per maand! Dit is erg goedkoop maar het abonnement is ook nog erg voordelig. Je kunt voor de € 2,50 per maand 60 sms’jes versturen en 60 minuten bellen. als je opzoek bent naar meer sms’jes per maand en meer bel minuten is dat bij Simpel geen probleem. Ze hebben de abonnement ook voor 5 of 10 euro per maand het aantal sms’jes en bel minuten verdubbelt dan gewoon. Dus bij € 5 kun je 120 sms’jes versturen en 120 minuten bellen en bij € 10 per maand 240 sms’jes versturen en 240 bel minuten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt bij Simpel niet 60 minuten en/of smsjes per € 2,50. Je krijgt bij Simpel 100 minuten OF 100 smsjes per € 2,50.

Je kunt bij Simpel wel een abonnement met alleen smsen nemen.
100 smsjes, € 2,50
200 smsjes, € 5,-
300 smsjes € 7,50
1000 smsjes € 10,-

Ik denk wel dat Simpel een goedkope sim only provider is voor alleen smsen. (even vergeleken op http://simonlyabonnementmetinternet.nl/goedkoopste-sim-only-abonnementen ).
Ben is ook redelijk goedkoop heb ik gehoord, maar daar kan je wel bellen en smsen met hetzelfde tegoed wat meestal duurder is.