Hoe krijg ik foto's van een oud mobieltje waar het schermpje van kapot is?

Telefoon is een Sony K300i. Zit er een geheugen in dat je op een computer kunt aansluiten? Of is er een bedrijf waar je zo' n ding naar kunt opsturen als je het zelf niet kunt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Sony heeft (dacht ik) geen usb maar gebruikt zijn eigen aansluiting. Dus heb je de orginele datakabel die erbij hoort nog, dan is het een kwestie van gewoon aansluiten op de pc en copieën. De meeste simlockshops hebben wel zo`n kabeltje en zullen je graag helpen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor een paar euro koop je op Ebay een nieuw lcd-schermpje, en die zijn niet zo heel moeilijk te verwisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er een usb aansluiting bij zit kan je die in de computer doen en dan gelijk op je computer zetten. Als dat niet lukt kan je kijken of er een geheugenkaartje in zit die je in een andere mobiel kan doen. Dan zou je het ook nog als je mobiel dat heeft met bleutooth naar een andere mobiel versturen en dan op je computer kunnen zetten maar ik denk dat, dat niet zo'n goede oplossing is als het schermpje kapot is.

in iedergeval succes!