Blackberry App world probleem?

Telkens ik App world wil openen, krijg ik dit: Blackberry App World ondervindt problemen bij het verbinding maken met de blackberry App World server. controleer uw netwerkverbindingen en probeer opnieuw. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou beginnen met het apparaat eerst eens opnieuw op te starten door de batterij er even enkele seconden uit te halen. Na het opstarten moet je controleren of G3 of GPRS rechtsboven in hoofdletters staat (alleen dan is er een goede internetverbinding). Vermoedelijk zit het probleem dus in je internetverbinding en moet je een BlackBerry Dataplan van je telefoon operator hebben (t-mobile/KPN/Vodafone/etc.) Wanneer internet werkt zou BB world moeten werken. Mocht dit alles nog niet helpen dan zou ik je aanraden om de laatste software voor je BlackBerry te installeren. De laatste downloads kan je normaal het beste hier vinden: http://us.blackberry.com/support/downloads/download_sites.jsp. Na het downloaden van de software run je eerst even setup en daarna verbind je de BlackBerry met je computer via de desktop manager om de software te updaten. Last but not least. De nederlandse telco's hebben niet altijd de nieuwste versie. Wanneer je de laatste versie van AT&T (multilanguage) zou downloaden heb je in vaak een betere en nieuwere software versie dan die van KPN. Alle multilanguage versies kunnen ook prima nederlands. Ik wens je veel succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100