Voor mijn Iphone wil ik graag een abonnement aanschaffen, is het handig om een simyo abonnement met 250 sms'jes voor 6,99 te doen?

Verder wil ik er graag nog 500 mb internet bij hebben, dit kost 7,99. Is het handig om het abonnement op de volgende link te kiezen?

http://www.simyo.nl/sim-only/geregeld

of raden jullie iets anders aan?
(en is dit verder wel mogelijk met een simlockvrije Iphone?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (4)

Alleen jij kan besluiten wat jij nodig hebt. Wij hebben geen inzicht in je leven. Als jij veel SMS stuurt dan is het handig een SMS bundel te hebben. Maar als je vrienden allemaal internet op de telefoon hebben, kan je beter een messenger gebruiken over internet dan een SMS bundel te nemen, lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu een sim only bij ben. Dit omdat het ten eerste goedkoop is en ten tweede maandelijks is op te zeggen. Ik had namelijk voor deze nog nooit een abbo gehad en wist dus niet wat ik nodig had. Uiteindelijk bleek dat ik meer sms'jes nodig had en dit kon ik gewoon makkelijk veranderen. Dus ik raad je een Sim only bij Ben aan.

Ps: je hebt daar een simlock vrije mobiel voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simyo hanteert dezelfde prijzen als ben. Is ook maandelijks op te zeggen en maandelijks te wijzigen.
Volgens mij is bij ben de Internetsnelheid 1 Mb en bij Simyo 2 Mb
Ik heb daar ook aan gedacht om simyo te nemen maar ik had veel slexhe resencies gevonden over dat je een rekening altijd hoger uitkomt als hij werkelijk is en vaak ook dubbel moet betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simyo is goedkoop en goed.