Hoelang kan je op een blackberry internet met 800 gb?

Ik heb een blackberry gekocht maar ik ben dus vergeten om te vragen hoelang je ermee op internet kan... en is het wel dat ping onbeperkt is? en de apps... is dat ook onbeperkt gaat er zegmaar van die 800 gb af?

Weet jij het antwoord?

/2500

Met 800 GB heb je eigenlijk onbeperkt internet en kun je alles doen.

Nee ligd er aan als je vaak op internet gaat gaat je gb er af en als je 0 gb hebt heb je geen internet meer

volgens mij bedoel je 800 mb *

Hieronder even een rijtje wat je met 800MB kunt doen: - 86 minuten muziek streamen (Spotify) (9.3MB p/s) - 3,5 uur Uitzending Gemist kijken (220MB p/u) - 6 uur YouTube-video's bekijken (131MB p/u) - 177 liedjes downloaden (gem. 4,5MB per bestand) - 47 uur webbrowsen (surven) (gem. 17MB p/u) Hopelijk heb je nu een duidelijk beeld hoeveel 800MB is voor een telefoon. Wanneer je geen Blackberry abonnement afsluit waarin dataverbruik is meegenomen, wordt het dataverbruik inderdaad van die 800MB afgetrokken. Ook wanneer een applicatie je dataverbinding gebruikt. Het verstandigst is het, om wanneer je in de buurt bent van een router, gebruik te maken van Wi-Fi (bijv. thuis of op sommige scholen).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100