Ik heb sinds kort een BlackBerry en een klasgenootje van mij ook. Ze zegt dat haar broer het licht van het toetsenbord kan veranderen. Hoe moet dat???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je er een handleiding bij gekregen hebt. Sla die er eerst even op na! Staat er vast wel in, hoe dat moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het aan haar, of haar broer:)

Antwoorden (4)

1.Klik in het beginscherm of in een map op het pictogram Opties.
2.Klik op Weergave > Schermweergave.
3.Voer een van de volgende handelingen uit: Wijzig het veld Helderheid achtergrondverlichting als u de helderheid van de achtergrondverlichting van het scherm wilt wijzigen.
Wijzig het veld Achtergrondverlichting uit na als u wilt wijzigen hoe lang de achtergrondverlichting aan blijft als u uw BlackBerry®-toestel niet gebruikt.
Schakel het selectievakje Achtergrondverlichting automatisch dimmen uit als u niet langer wilt dat de achtergrondverlichting wordt aangepast aan de lichtomstandigheden.
4.Druk op de toets > Opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is onmogelijk tenzij je je toetsenbord laat ombouwen.

Zover ik weet zit er nu witte verlichting achter, en om dat een andere kleur te maken heb je hardware nodig die dat ook kan laten maken.

@Hierboven: dat verandert het niet in een andere kleur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je dit wilt doen moet je diep in de gsm verbouwen. Een LED lamp aansluiten op het gewone toetsenbord, ik raad dit persoonlijk af, tenzij iemand met verstand het doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik vroeger met mijn Nokia N95 deed was onder het toetsenbordje een doorzichtig gekleurd papiertje van bijvoorbeeld een snoepje leggen.
Op die manier had je een andere kleur toetsenbord verlichting.
Weet alleen niet of dit ook mogelijk is met een Blackberry.