Mijn samsung galaxy s wil het niet meer doen na het het per ongeluk uitrekken van de usb tijdens een firmware update. Wat moet ik nou doen?

Hij doet helemaal niks, alleen zie ik een plaatje van een laptop en telefoon met in het midden een tekentje dat het niet verbonden is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Haal de batterij eruit en doe het weer erin. Start je telefoon opnieuw op. Ik hoop dat het zo lukt, anders heb je een probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik al heel vaak gedaan maar het lukt niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het niet lukt, moet je naar een reparateur gaan. Van binnen kan er van alles mis zijn
niks aan de hand, batterij eruit, kijk of je downloadmode werkt middels de 3 button combi (VOL DOWN+HOMO+POWER) en volg de volgende tutorial: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html
en je zit ook op een recentelijke versie van android.

Toegevoegd na 36 seconden:
HOMO=HOME :P