Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een blackberry (Hi abonnement) en wil graag een samsung galaxy, maar kan m'n abo nog niet verlengen. Kan ik mijn abo overzetten?

Ik heb op dit moment een Blackberry Bold met een Hi abonnement bel-sms 100. Als voordeelopties heb ik nog : KPN OpReis Europa
Surf&Mail met Blackberry

Nu wil ik graag een samsung galaxy kopen of een htc. maar ik weet dus niet of mijn kaart gewoon kan overzetten in die samsung omdat ik heb gehoord dat blackberry een eigen server heeft.
Zitten hier extra kosten aan verbonden bij gebruik van internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
692

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Blackberry internet gaat inderdaad via RIM's servers. Als jij met een htc of samsung gaat internetten zonder wifi, gaat dat je geld kosten. Blackberrybundels kun je niet uitschakelen bij Hi dus overzetten zal ook niet lukken... Dat word wachten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een abonnement bij KPN zal je moeten uitzitten, maar waarom neem je dan niet een abonnement bij Telfort. Is hetzelfde netwerk maar voor een fractie van wat KPN kost. Dan verdien je het zo terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding