Ik heb een blackberry (Hi abonnement) en wil graag een samsung galaxy, maar kan m'n abo nog niet verlengen. Kan ik mijn abo overzetten?

Ik heb op dit moment een Blackberry Bold met een Hi abonnement bel-sms 100. Als voordeelopties heb ik nog : KPN OpReis Europa
Surf&Mail met Blackberry

Nu wil ik graag een samsung galaxy kopen of een htc. maar ik weet dus niet of mijn kaart gewoon kan overzetten in die samsung omdat ik heb gehoord dat blackberry een eigen server heeft.
Zitten hier extra kosten aan verbonden bij gebruik van internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Blackberry internet gaat inderdaad via RIM's servers. Als jij met een htc of samsung gaat internetten zonder wifi, gaat dat je geld kosten. Blackberrybundels kun je niet uitschakelen bij Hi dus overzetten zal ook niet lukken... Dat word wachten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een abonnement bij KPN zal je moeten uitzitten, maar waarom neem je dan niet een abonnement bij Telfort. Is hetzelfde netwerk maar voor een fractie van wat KPN kost. Dan verdien je het zo terug.