Wie weet de betekenis van deze tekens?



Dit komt bij toetsenbord emoji voor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie 7 vierkantjes....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je emoji op je telefoon? Tekens lijken op chinees heel apart :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vond wel iets aparts daarom wou ik betekenis weten. Ik heb ook zitten googlen maar niets gevonden :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij staat er: babi pangang sambal bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op: http://en.wikipedia.org/wiki/Emoji, en misschien word je er wijzer van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx

Het beste antwoord

Dat zijn gewoon chinese tekens die tussen de app met die emonitcions zitten verwerkt, ik weet de betekenis niet. Moet je op google een vertaler vinden van nederlands naar chinees?