Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben mijn mobiel onderweg op de fiets verloren. wat nu? ik wil hem terug!

op bestanden zit gelukkig wel een wachtwoord. ik moet hem onderweg op de fiets zyn verloren, want in huis kan ik hem niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
750
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze misschien?
http://www.goeievraag.nl/vraag/gister-htc-mobiel-gevonden-straat.294121

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik zou even terug fietsen en goed om je heen kijken of hij ergens ligt waar jij bent geweest. En anders vanmiddag even naar het politiebureau bellen en vragen of daar je telefoon terecht is gekomen. Of proberen naar je telefoonnummer te bellen mischien is het wel een eerlijk iemand die hem heeft gevonden en pakt de telefoon op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad even terugfietsen, je kan ook even bij een van de grotere winkels/buurthuizen etc waar je langs bent gefietst even naar binnen lopen en vragen of ze er iets van weten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem echt niet terug kan krijgen kun je beter naar een telefoonwinkel gaan en hem laten blokkeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al naar je eigen nummer gebeld?
Misschien heb je een eerlijke vinder en neemt hij op en kan de vinder hem aan je terug geven.

Toegevoegd na 1 uur:
ik weet trouwens niet wat voor telefoon je hebt, maar ik heb een iPhone en daar is de app 'zoek mijn iPhone' op.
ik weet niet of jij op jou telefoon ook zo'n soort app hebt, maar dan kan je via de computer kijken waar je telefoon is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding