hoe kom ik met blyk in contact ?

ik heb sinds eind november een simkaart van blyk
heb em in december of januari geactiveerd hij deed t toen gewoon alleen nu heb ik er btg op gezet en telefoon pakt opeens de sim kaart niet. nu google ik naar een telefoonnummer van blyk vond er een in amsterdam heen gebeld maar kreeg elke keer te horen moet via internet dit schiet dus niks op behalve dat t weer geld kost om met ander mans telefoon te bellen ik zoek op hun eigen pagina of ik iets mis om met hun contact op te nemen ik heb kan hun pagina niet normaal openen en meerdere mensen in mijn msn ook niet de sim heb ik ook in 6 telefoons gehad die geen simlock hadden dus daar ligt t niet aan maar nu email ik dat me sim kaart is gestolen ik dacht mischien kan dat krijg ik in me email dat er postmaster failure is dus je kan daar ook niet eens naar emailen.
ik wil wel dat me sim t doet of mijn btg terug gestort ik heb via ideaal betaald.
zijn er verder dingen waar ik heen kan emailen????

Toegevoegd na 17 minuten:
zoals er staat hij deed t eerst wel heb em geactiveerd maar heeft 1 half maand buiten de tel gelegen in de kast nu ik em weer in de tel deed maar stond nog uit heb ik er btg op gezet toen ik de telefoon aan deed pakte die de sim niet meer dus 7 dagen is dan niet meer van toepassing heb vodafone ook al gemaild maar ik vind vervelend dat je blyk niet eens kan bereiken erg slecht iemand wel een manier gevonden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ik quote: Mijn ontvangen Blyk-sim werkt niet, wat nu?

Werkt je sim niet? Stuur deze dan - met een ingevuld retourformulier - terug binnen 7 werkdagen na ontvangst. Download het formulier hier.

Link naar deze vraag: http://www.blyk.nl/help/faq#vraag5

blyk zit ook op twitter of faceboek, dus miss ff een berichtje anders achterlaten.

Het is trouwens een dochterbedrijf van vodafone, dus ik neem aan dat je ook vodafone hier over kan bellen. Aangezien je ook BloX kunt nemen.